جوهر چاپ بنر-مرکب چاپ بنر

مرکز فروش جوهر چاپ بنر (مرکب) سالونت و اکوسالونت، سابلیمیشن ،یووی UV ، ری اکتیو و پیگمنت چاپ پارچه

جوهر های اصل را با قیمت استثنایی از بازرگانی پارسام بخواهید !

جوهر های  HLP و one color inks، تویو toyo ،اینک مال inkmall و SKY4

جوهر وان کالر :  حدود 350 هزار تومان ( هر لیتر )

جوهر اکوسالونت نانووین :  حدود 400 هزار تومان (هر لیتر ) 

جوهر Toyo : تماس لطفا

جوهر : Sky4 : تماس لطفا

چرا کیفیت جوهر بسیار مهم است؟

یکی از عوامل بسیار مهم در کیفیت چاپ و حفظ سلامت نازل های سر هد مربوط به نوع جوهر مصرفی است.

متاسفانه با گران شدن جوهر و سایر عوامل چاپ ، جوهرهای بی کیفیت و تقلبی در بازار فراوان گردیده که مصرف آنها سبب گرفتگی نازل های سر هد و در نهایت خرابی هد ها می گردد.

قیمت پایین، سبب تمایل مصرف کنندگان تازه کار به این نوع جوهر ها گردیده که می تواند ضرر های چند ده میلیون تومانی برایشان به همراه داشته باشد ! مطلبی که مصرف کنندگان قدیمی و کهنه کار به آن کاملا آگاه هستند.

شرکت پارسام وارد کننده و مرکز فروش انواع جوهر های اصیل و با کیفیت از شرکت های معتبر تولید کننده می باشد

از پارسام با اطمینان خرید نمایید

( جهت تماس آسان بر روی شماره ها کلیک نمایید )

021-66642587

09123200614

تهران ، یافت آباد . بلوار معلم ، انبار و فروشگاه بازرگانی پارسام

جوهر های ویژه جهت هد های سالونت و اکوسالونت:

  • جوهر مخصوص هد کونیکا 512 و 1024
  • جوهر هد زار 128 و 382
  • جوهر هد سیکو 256 و 512
  • جوهر مخصوص هد اسپکترا
  • جوهر مخصوص هد استار فایر
  • جوهر اکوسالونت هد اپسون DX4-DX5 -DX7-DX8
  • جوهر هد های ریکو و پاناسونیک
  • جوهر های پیگمنت و ری اکتیو چاپ پارچه

وجه تمایز جوهر های مختلف چاپ بنر :

  • شدت بوی جوهر
  • شفافیت و کیفیت جوهر روی سطح
  • دوام و شفافیت چاپ در فضای آزاد و جلوی نور خورشید
  • سرعت خشک شدن جوهر پس از چاپ
جوهر سالونت یا اکوسالونت؟
جوهر سالونت یا اکوسالونت؟

تفاوت جوهر های سالونت و اکوسالونت در چیست؟

در اوایل سال 2000 جوهر سازگار با محیط زیست برای چاپگرهای جوهر افشان ظهور کرد. این جوهرهای سازگار با محیط زیست قرار بود جایگزین جوهر سالونت (سالونت به معنی حلال است) شود. جوهرهای حلال سازگار با محیط زیست در پاسخ به تقاضای صنعت برای جوهرهای اپراتور و مشتری پسند بیشتر از جوهرهای سالونت “قوی” ، “کامل” یا “تهاجمی” تولید شده اند.

سالونت یا جوهر های حلال

جوهر “حلالهای قوی Strong solvents” یا “حلالهای کامل full solvents” به محلول پایه روغن گفته می شود که رنگدانه و رزین را در خود نگه می دارد. این جوهر ها محتوای بالایی از VOC (ترکیبات آلی فرار) را دارا می باشند که برای محافظت از عملگرهای چاپگر و سلامت متصدی چاپ به تهویه و خروج گاز نیاز دارند . بسیاری از آنها بوی ماندگاری روی PVC یا بستر دیگر را حفظ می کنند ، که باعث می شود چاپ تصاویر برای استفاده در محیط داخلی مناسب نباشند .

اما ویژگی بارز این جوهر ها ماندگاری بالای آنها در محیط های خیس و یا زیر تابش آفتاب است .

البته هیچ چاپی در زیر نور آفتاب دوام ماندگار دائمی ندارد و با توجه به نوع و کیفیت جوهر از 1 الی حداکثر 5 سال میتوانند کیفیت و شفافیت خود را حفظ نمایند.

سازگار با محیط زیست یا اکوسالونت

جوهرهای “حلال سازگار با محیط زیست” از اتر و روغن معدنی تصفیه شده تهیه می شوند ، در مقابل دارای محتوای VOC (ترکیبات آلی فرار) نسبتاً کمی هستند و حتی در محیط های استودیویی و اداری تا زمانی که تهویه کافی وجود داشته باشد قابل استفاده هستند. بوی کمی دارند بنابراین به طور معمول می توان آنها را به عنوان پوستر و استند داخلی استفاده کرد. این مواد شیمیایی همانند جوهر های سالونت  به نازل ها و اجزای جوهر افشان آسیب نمی رسانند ، بنابراین به چندان تمیزکاری مداومی احتیاج ندارند (گرچه برخی از مارک های چاپگر تقریباً با تمام جوهرها مشکل دارند!).

جوهر حلال سازگار با محیط زیست ( اکوسالونت ) اجازه چاپ در فضاهای بسته را می دهد بدون اینكه تکنسین چاپ خطر استنشاق بخارات خطرناک مانند جوهر سالونت را داشته باشد. اما فکر نکنید که این جوهر سازگار با محیط زیست کامل است و با عنوان سازگار با محیط زیست گمراه شوید و به طور مداوم با پوست دست شما در تماس باشد و یا بوی آن را استنشاق نمایید. گاهی اوقات از اصطلاحات جوهر حلال کم یا لایت سالونت نیز برای توصیف این نوع جوهر استفاده می شود.

این جوهرها بر خلاف جوهر های سالونت دوام زیادی در برابر نور آفتاب ندارند و زود رنگ آنها مات و کمرنگ می گردد به این دلیل و همچنین به دلیل بی بو یا کم بو بودن ،از این نوع جوهر در فضا های داخلی استفاده می گردد.

4.4از5 - (13 نظر)